Fantastičan spoj velikog iskustva i intuicije: Daniela Dapas

Razgovarala sam Danielom Dapas, profesoricom i direktoricom Smart grupe, čija tvrtka posluje 13 godina, tijekom kojih je osvojila 21 nagradu, a krasi ih i 211 sati humanitarnog rada. Kroz ovaj intervju Daniela nam je otkrila što joj je najvažnije u poslu i koje su njene ambicije vezano za razvoj poslovanja, a sukladno konceptu Vedrokuta (3R za uspjeh: resursi - razvoj - rezultati). 

Što smatrate svojim najvažnijim resursom u poslu? Koja je vaša konkurentska prednost?
Daniela: U poslovanju se najviše oslanjam na iskustvo i intuiciju, bez njih sva znanja i vještine su gotovo sporedne. U vrijeme kada se sve brzo mijenja i treba pratiti trendove, važno je osjetiti pravi trenutak za djelovanje, promjenu ili smjer u poslovanju. Naša tvrtka je posebna po tome što obuhvaća široku lepezu edukacija za sve uzraste, a opet smo orijentirani na strane jezike, što nam je primarna djelatnost. Nastojimo pratiti sve moderne i svjetske trendove u učenju, ponuditi klijentu dodanu vrijednost i uvijek više od onoga što očekuje. Vrijeme je kad klijent traži više, konkurencija je nemilosrdna, tržište nestabilno, rad se često podcjenjuje te je vrlo važno biti na vrhu. Pod tim smatram ulagati u kvalitetu, kadar ali i uslugu.

U kojem smjeru ponudu planirate razvijati  u ovoj godini? 
Daniela: Pod tim smatram učvršćivanje položaja na tržištu, konkurentnost, a za to je potreban stalan rad i žrtva. U ovoj godini planiramo povećati broj klijenata kao rezultat novih usluga, postajemo ispitni centar, a i pri kraju su pregovori za ulazak na tržište jedne renomirane strane franšize koja je prisutna u cijelom svijetu. Pripremamo i još neke nove usluge, ali to ćemo prezentirati javnosti kad bude vrijeme.

Što očekujete u suradnji i s kakvim klijentima uživate raditi?
Daniela: U rezultatima sam prilično neskromna, tražim puno od sebe ali i od mojih suradnika, to je preduvjet za rast i razvoj. Moji poslovni suradnici su upravo takvi, teže perfekcionizmu ali ne gube sebe i svoju osobnost u tome. Klijenti su osobe koji vole kvalitetu i znaju da kod nas je ona beskompromisna.

Kako opisujete obilje u svom životu?
Daniela: U životu je obilje za mene ispunjenje onih potreba koji me čine sretnom, tu se ne radi isključivo o materijalnom ispunjenju, on je manji i nužan egzistencijalni faktor, bitnije je ispunjenje unutarnje sreće i raditi ono što volim, što mi ispunjava dušu i srce. To su vrlo jednostavne stvari poput vremena s mojom obitelji i prijateljima, pomaganje potrebitim, planinarenje, sviranje klavira, čitanje... kad je čovjek istinski sretan to se na njemu i vidi.

Na koje rezultate ste posebno ponosni, a što biste još željeli uskoro ostvariti? Koje je vaše najveće poslovno postignuće?
Daniela: Ponosna sam što sam ostvarila sve svoje poslovne ciljeve, željela sam stvoriti stabilnu i renomiranu tvrtku o kojoj sam maštala još dok sam radila za druge poslodavce. Sanjala sam da će mi ta ista tvrtka omogućiti više slobodnog vremena za sve ono što volim i lijep život. Velikim uspjehom smatram niz uspješnih humanitarnih projekata jer sam oduvijek smatrala da se uspješna osoba prepoznaje u vještini pomaganja onima kojima je to potrebno. Posebno sam vezana za Vrt plavih ruža u Gornjoj Bistri gdje sam uz talijanske volontere provela značajne trenutke svog života, trenutke kada shvatite što je zapravo važno. Neizmjerno sam zahvalna toj djeci na tome.

Što biste preporučili osobama koje još nisu ostvarile svoje poslovne snove?
Daniela: Smatram da je iznimno važno slijediti svoje snove, raditi ono što se voli, to je prvi preduvjet uspjeha. U trenutku kada pomislite da ne možete dalje skupiti još malo snage i napraviti još taj jedan korak. Svaki cilj je ostvariv, ali najviše ovisi o nama, koliko smo spremni uložiti truda i vremena da bismo ga ostvarili.

Kakvu poruku biste željeli poslati ljudima koji su na putu osobnog i poslovnog rasta i razvoja?
Daniela: Ne odustaj! Svaki dan učini jednu dobru stvar, zabilježi je. Na kraju godine pogledaj što si sve učinio i vidjet ćeš koliko si daleko došao. Budi ponosan na sebe, u svakom trenutku.


Više o Smart grupi saznajte na: https://smart-jezici.hr/ ili https://www.facebook.com/smartjezici/



Upisi i tečajevi održavaju se na Vrbanima:
Palinovečka 19, Vrbani III
Tel./Fax: + 385 1 3874355
GSM: +385 91 3874355
info@smart-jezici.hr

Razgovarala: dr. sc. Elvira Mlivić Budeš (elvira@filaks.hr)

Primjedbe