Ne znam španjolski, ali slušam...

Gledala sam dobru seriju, ali mi se spavalo i malo sam držala oči otvorene, a malo zatvorene. Na kraju sam sama sebe počela "tješiti" da ću malo slušati, samo da se odmorim. Smiješno je bilo što je bila riječ o španjolskoj seriji, a ja ne razumijem španjolski... :) Naravno, zaspala sam na kraju, ali mi je ostala u sjećanju ta rečenica, odnosno obećanje samoj sebi, a potpuno besmisleno.
Nešto poput ovog obećanja (koje je potpuno nevažno i pomalo smiješno), a u kojem se možda još neki prepoznati, događa se ljudima svaki dan.
Obećaju sebi da će krenuti nešto raditi, ali samo da malo odmore prije pa zaborave...
Kažu sebi da će raditi na svojim snovima, ali čekaju da prođu neke druge aktivnosti pa odustanu...
Obećaju sebi da će početi misliti na sebe, ali onda iskrsne neki događaj koji ih potpuno udalji od svjesnog upravljanja životom...

Obećaju si da će malo poslušati španjolski, slažu sami sebi i utonu u san... Eto. Tako neki žive i rade. A pješčani sat curi.

elvira@filaks.hr

Primjedbe