Dovoljno snažna za uspjeh - Ivana Mišić Lokar

Povodom konferencije Dovoljno snažna za uspjeh koja će se održati 20. listopada 2018. u Country Clubu CC kod Jastrebarskog, razgovarala sam s Ivanom Mišić Lokar.

Sudionike konferencije očekuje niz zanimljivih i korisnih tema, u idiličnoj atmosferi Country Cluba CC, uz odlične govornike, goste i predavačice. Jedna od divnih dama koja će ispričati svoju poslovnu priču je Ivana Mišić Lokar, life & business coach.

Što za tebe znači sudjelovanje na konferenciji Dovoljno snažna za uspjeh? Kada si osjetila najveću snagu, a kada je slabost bila pokretač onog najboljeg što Vam se dogodilo? 
Ivana: Sudjelovanje na konferenciji znači biti dio nečeg većeg. Svrhovitost je jedna od mojih velikih vrijednosti. Svaki je korak u smjeru ostvarenja nečije misije, vizije i za mene uspjeh.
Najveću snagu sam osjetila u trenucima kad moje okruženje nije bilo u skladu s mojim životnim vrijednostima. Svaki put sam osjetila da je vrijeme da jače «zasučem rukave» i «ubacim mozak» u višu brzinu. Kad god sam osjetila svoju slabost ili period u životu kad nije išlo baš najbolje, znala sam da je red na meni, da pokažem što znam.

Misliš li da žene na našim prostorima osjećaju svoju snagu? Kakva su tvoja iskustva?
Ivana: Uvjerena sam da su žene pokretači svijeta i društva (obitelji) u svakom smislu. Svake godine upoznajem sve više žena koje osjećaju svoju snagu, većina se još ne usudi! Usuditi se je najvažniji dio, sve ostalo ćete uspjeti ako budete hrabri zakoračiti. Iskustvo mi kaže da ženska intuicija ima najjaču snagu, zna najbolje odrediti smjer, ali nekad se uši zaštopaju pa sebe ne čuju. Često vide i čuju ljude oko sebe koji su puni uvjerenja koja imaju i same, i onda sidre svoja, a to nije način da mogu isploviti, nego ostaju u svojim lukama. Zato su ovakve konferencije odlične za «puštanje brodova na more».

Kako si osvijestila svoju snagu i pokrenula je?
Ivana: Promatrala sam što se događa oko mene, kakve odluke donose moji pretpostavljeni, procjenjivala što bih ja učinila i shvaćala svakodnevno da sve što radim je kontra mojih poslovnih vrijednosti. Sistem me ne podržava, nego ga ja nosim na svojim leđima.
Dala sam sebi priliku da shvatim i osvijestim što znam, što radim odlično, što mogu i kako ja mogu doprinijeti ovom svijetu, okruženju oko sebe i dati najbolje od sebe što je pravedno prema univerzumu, da ostvarujem svoju svrhu. Kad sam došla do granice da su sve moje vrijednosti bile porušene, odlučila sam da to više neću dozvoljavati.

Što je za tebe najveća univerzalna snaga jedne žene?
Ivana: Jedinstvenost u svom postojanju, zašto smo tu? Posebne sposobnosti kojih često nisu svjesne. Intuicija, diplomacija. Mudrost odlučivanja, multitasking.

Što bi poručila ženama koje žele promjenu, a ne usude se?
Ivana: Poduzmite razumne korake: Osvijestite svoje jakosti i slabosti. Ustanovite što želite? Što vas veseli? Detektirajte kako možete raditi na svojim relevantnim slabostima da biste dobili samopouzdanje, istaknite jakosti i povežite ih sa svojim djelovanjem. U čemu si najbolja? Na što si ponosna? Što si sve u životu do sad učinila? Uspjela? Ostvarila?
Promjena je samo jedan korak naprijed u životu, i učinit ćete još boljom osobom, ne brini se, samo daj najbolje od sebe, sve ostalo će biti garantirano dobro.

Ivaninu poslovnu priču, kao i ostale zanimljive teme o životnoj i poslovnoj snazi možete čuti na konferenciji Dovoljno snažna za uspjeh koja će se održati 20. listopada 2018. Više informacija saznajte u događaju na Facebooku: https://bit.ly/2CrNLrM ili na web stranici Country Cluba CChttps://bit.ly/2DXy78Z

Primjedbe