Autorica knjige, poznata po visokoj kvaliteti NLP treninga po međunarodnim standardima: Dragana Mladenović

Dragana Mladenović je Master trener NLP-a i HNLP-a & Coach i uspješna poslovna žena, a mnogi koji je poznaju, reći će da sigurnim korakom ide kroz poslovne situacije, odlučna i nasmijana.
Razgovarala sam s Draganom o njenom poslovnom razvoju, ponudi usluga i planovima za budućnost njenog Miroras centra, a sukladno konceptu Vedrokuta (3R za uspjeh: resursi - razvoj - rezultati).

Što smatrate svojim najvažnijim resursom u poslu? Po čemu se ističete od ostatka ponude na tržištu?
Dragana: Naši najveći su resursi su znanje NLP-a koje nesebično dajemo našim polaznicima i što mi, a kad kažem mi to smo moj suprug Dragan i ja, živimo NLP.
Ja sam trener od 2002 godine, Dragan od 2009. i iza nas su mnogi treninzi svih razina učenja NLP-a, znači praktičarski, majstorski i trenerski trening koji radimo jedini u Hrvatskoj i za nas je već sedam trenerskih treninga. Trenerski trening je kruna NLP edukacije i treneri iz naše škole su iz Hrvatske, Srbije i Crne Gore, svi rade i bave se trenerskim poslom u skladu su svojim interesima. Držati trening za NLP trenera je vrlo zahtijevno, trening traje 19 dana za redom i vrlo uzbudljivo, jer se ljudi zahvaljujući našem programu iz dana u dan transformiraju, probijaju svoje granice, izlaze iz zone ugode uz puno smijeha, pozitivne energije postaju izvrsni prezentatori. Za nas je to predivno iskustvo jer ljudi rastu pred našim očima i uz naše vođenje i podršku.
Naš praktičarski trening je osnova i temelj. Učimo ljude da razumiju obrasce svojih djelovanja, reakcija i prepuno tehnika kojim te obrasce uspješno mogu promijeniti. Mi naše polaznike učimo život u uzroku, što znači da je svatko od nas 100% odgovoran za svoje emocije, reakcije, djelovanja, rezultate. Kad imamo stav da je svatko od nas 100% odgovoran za svoj život NLP alati i vještine su tu da nam pomognu promijeniti ono što želimo, uvesti u svoj život nove reakcije. Tako da često ako me pitaju da li radimo biznis NLP ili za osobni rast i razvoj, ja odgovaram, oboje. Zato i prvi modul praktičarskog koji smo nazvali First step dajemo po akcijskoj cijeni, s punim sadržajem, da bi ljudi mogli odlučiti da li će nastaviti, da li smo mi njihovi treneri, da li je naš način rada onaj koji ima odgovara. Duboko vjerujem da je vrlo teško uspjeti u biznisu bez osobnog rasta i razvoja i bez kontrole vlastitog uma.
Osim opsežnog znanja naši certifikati su priznati od čak tri NLP međunarodne asocijacije, dvije američke INHNLP i ABNLP i evropske IANLP. Naši praktičarski i majstorski trening traju 18 dana kroz 9 mjeseci i garantiraju jako puno znanja, a uz to radimo u malim grupama max 10 polaznika, tako da svaki polaznik ima individualizirani pristup. I još jedna po nama prednost, naš prostor Miroras centra je stan, umjesto klasično uređen poslovi prostor, jer želimo da se ljudi osjećaju kao doma, sigurno i udobno. Naravno, na treninzima je i naš udomljen pas Dita, ako je polaznicima to OK i to uvijek provjerimo sa svakim. Ako netko ima problem, Dita nije na treningu.

Što je za vas poslovni rast i razvoj? Koji su vam planovi u ovoj godini?
Dragana: Poslovni rast i razvoj je moj rast i razvoj. Ja sam u poduzetničke vode ušla kao odgajatelj dječjeg doma, jer sam po struci defektolog socijalni pedagog. Pojma nisam imala o računima, marketingu. Kad sam počela 2005. godine NLP je bio novi na tržištu i nismo trebali ništa činiti osim imati web. Danas je situacija drugačija, ima puno NLP trenera, što mi je drago, jer će što više ljudi završiti NLP. Što treba svakome i kod koga će ići na trening to je osobni izbor svakog pojedinca. Zbog tih promjena mijenjamo se i mi, učimo, rastemo, ali kvaliteta naših treninga je sve bolja i viša. Novo u ovoj godini je da će krenuti NLP coaching akademija. Ja sam coach 16 godina, kao i trener i mislim da je vrijeme da podijelim svoje znanje sa drugima. NLP coaching akademija biti će za one koji su završili praktičarski i majstorski i dobiti će po završetku certifikat Coach IANLP evropske asocijacije koja ima vrlo visoke standarde. Naravno, tu su praktičarski i majstorski treninzi, kraće radionice i coachinzi, te in-house treninzi za tvrtke koji su uvijek po narudžbi i prilagođeni potrebama klijenta. O trenerskom sam već govorila i on je postao redoviti trening Miroras centra, što je na naše malo tržište veliki uspjeh. Moja knjiga „Algoritam za uspjeh“ je prevedena na slovenski jezik tako da planiramo i neka gostovanja kao predavač.

S kakvim rezultatima ste zadovoljni? S kakvim klijentima volite raditi? Kakvi su poslovni suradnici s kojima volite surađivati?
Dragana: Naravno da sam zadovoljna kad uspješno završimo financijski godinu, što nam ide od ruke. Međutim ja biram s kim ću raditi, što ću raditi. Radim samo ono za što sam kompetentna i biram raditi s ljudima koji su fer i korektni u odnosima. Ako primijetim neke igre bez granica ne upuštam se u takve odnose. Odbijam gubiti vrijeme na prazne priče, dogovore koji to nisu, samo da bi eventualno došao neki posao. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu i znanju NLP-a vrlo brzo procijenim da li se radi o ozbiljnom prijedlogu ili manje ozbiljnom.
Ljudi koji dolaze na naš praktičarski, majstorski i trenerski su oni koji ozbiljno žele raditi na sebi, žele promjenu, žele znanje. Volim hrabre ljude, jer nisu svi za promjenu.

Što je za vas obilje u životu? Kada znate da ste sretni i zadovoljni?
Dragana: Zdravlje je na prvom mjestu, a onda ljubav i radost u svakodnevnim malim stvarima. U poljupcu moga muža, šetnji sa psom, rastu biljki u mom vrtu… I kad primjećujem sve dobro što me okružuje i zahvalna sam za mene je to obilje, sreća i zadovoljstvo.

Na koje rezultate ste posebno ponosni, a što biste još željeli uskoro ostvariti? Koje je vaše najveće poslovno postignuće?
Dragana: Ja sam na cijeli svoj život vrlo ponosna i na sva moja dostignuća i na ono što se na prvi pogled činilo da je promašaj. Ostavila sam posao u državnoj firmi i postala poduzetnik, završila trenerski u SAD-u učeći engleski po NLP recepturi, napisala knjigu iako sam disleksična, nemam nikakvo zaleđe i sve sam postigla svojim radom, znanjem i pameću. I tako ću i dalje. Želja? Izdati knjigu „Algoritam za uspjeh“ na engleskom
jeziku i dati je na svjetsko tržište.

Što biste preporučili osobama koje još nisu ostvarile svoje poslovne snove?
Dragana: Radite na sebi, budite svoje i imajte hrabrosti za ostanak na svom putu.

Kakvu poruku biste željeli poslati ljudima koji su na putu osobnog i poslovnog rasta i razvoja?

Dragana: Promjena je prirodna, krenite, ako ne SADA onda KADA? I budite zahvalni na svakom koraku. Zahvalnost daje fokus na ono što jeste, što imate.

Sve informacije o Dragani Mladenović možete saznati na https://www.miroras.hr/ ili na https://www.facebook.com/nlptrening/

Kontakt: Miroras centar za osobni rast i razvoj
Sjedište: Božidara Magovca 23, Zagreb
Lokacija rada: Gruška 4, Zagreb
Telefon: +385 (0)1 66 02 703

Razgovarala: dr. sc. Elvira Mlivić Budeš (elvira@filaks.hr)

Primjedbe