Središte vašeg uspjeha - Vedrokut!

3R model uspjeha (resursi - razvoj - rezultati) već dugo mi se vrti po glavi, dok sam nastojala povezati i međusobno uklopiti sve elemente koji "muče" ljude na putu prema uspješnijoj karijeri. Upravo sam u tome uspjela i došlo je vrijeme da ga podijelim s vama!

Do sada sam radila s preko 600 pravnih osoba, a samo u zadnjih par godina radila i razgovarala sam s preko 2.500 fizičkih osoba vezano za razvoj njihovih poslovnih vještina. Riječ je o menadžerima, poduzetnicima, zaposlenicima u različitim odjelima, mladim ljudima koji su na početku svoje karijere ili onima koji tek žele voditi vlastiti projekt.

Obično kad ljudi "zapnu" za moju znanstvenu titulu (doktorica znanosti), nekako žele misliti da je riječ o nekome tko svoje nožice grije u ugodi neke dvorane, za katedrom, pričajući pričice iz tuđih knjiga. Kod mene to nije slučaj, iako sam se formalno obrazovala 30 školskih godina te nakon 1. ekonomske škole u Zagrebu, završila Ekonomski fakultet gdje sam prvo diplomirala, a onda pohađala i znanstveni Poslijediplomski studij i magistrirala 2003. godine. 2014. godine sam nakon završetka Poslijediplomskog doktorskog studija i doktorirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.

Radim od devetnaeste godine, što spletom okolnosti, što zbog želje da što prije "osjetim" tržište i razvoj poslovnih vještina. Prošla sam različita radna mjesta, većinom u srednjem menadžmentu (marketing, prodaja i odnosi s klijentima), a onda se 2001. godine odlučila i za poduzetničku avanturu. Trenutno vodim svoju tvrtku kao razvojna konzultantica i promotorica poduzetništva te predajem na Visokom učilištu Algebra.

Želja mi je bila kreirati mjesto gdje ćemo moći zajednički promovirati poslovne vještine, rezultate,  poduzetničke projekte, ideje vrijedne divljenja i motivacijske sadržaje. Prvo je bila ideja da to bude portal, no odlučila sam se ipak na blog jer želim da se u cijelom projektu osjeti osobni pristup.

Potrudit ću se da Vedrokut bude mjesto gdje ćete pronaći inspiraciju, vrijedne i praktične savjete, kao i osvrt na pojave na našem tržištu.

Do sada sam puno pisala, autorica sam brojnih priručnika i stručnih članaka, a u pripremi je i nova knjiga koja će vas sigurno zainteresirati ako ste na putu da što bolje povežete ono što volite i svoju zaradu.

Filaks je Vedra kuća znanja, a ovo mjesto je vedri trokut između vaših resursa, razvoja i rezultata (3R model uspjeha). Nadam se da ćete ovdje pronaći svoju poslovnu inspiraciju, ali i priliku da uspješno promovirate ono što radite i želite predstaviti svijetu.

Dobro mi došli u Vedrokut! Javite se jeste li spremni za vedre i korisne savjete!

3R model uspjeha uklopljen je i u novu radionicu koja će se održati u rujnu. Saznajte više na mojoj stranici Filaks.hr

Do tada sam tu za sve vaše ideje.
elvira@filaks.hr

Primjedbe